اندر احوالات شیخ پوریا

شرحی بر اوقات و افعال شیخ پوریا سامورایی!

اندر احوالات شیخ پوریا

شرحی بر اوقات و افعال شیخ پوریا سامورایی!

چشم هایت


چشمهایت به من آموخت قسم خوردن را            بعد عاشق شدن و پای قسم مردن را
چشمهایت به من آموخت دوتا مایه ناز                 دلبری کردن و دل دادن و دل بردن را
به من آموخت نگاهت پریشانی را                       به تو دادن و دل دادن و ... نشمردن را
در تو پیدا کردم فلسفه هستی را                      درک کردم با تو شادی و غم خوردن را
چشم هایت دو ستم پیشه به من فرمودند         غیر تو از همه دل بردن و نسپردن را

                                                                                                                                            

                                                                                                                                   سعید

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ب.ظ http://www.lonely22.blogfa.com

منم جمله معروف خودمو میگم:
بودیمو کس قدر ما ندانست باشد که نباشیم تا بدانند که بودیم.

یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد